دیدار مدیران 47 شعبه جامعةالقرآن استان تهران با حجت‌الاسلام طباطبایی
کد خبر: 3598023
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

دیدار مدیران 47 شعبه جامعةالقرآن استان تهران با حجت‌الاسلام طباطبایی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیران 47 شعبه جامعةالقرآن الکریم استان تهران با رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) دیدار کردند.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گقت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: 47 مدیر شعبه این مؤسسه به همراه قدسیه طباطبایی، مدیرکل جامعةالقرآن تهران و البرز در استان طی سفری به شهر مقدس قم با رئیس این مؤسسه فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کردند.
وی با اشاره به موضوعات مطروحه در این جلسه، ادامه داد: هر کدام از مدیران حاضر به بیان مختصر و اجمالی از شرح فعالیت‌ها و عملکرد شعب مربوطه پرداختند و پیشنهادات و موضوعات مختلف آموزشی را بیان کردند.
روحی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی طی این جلسه، اظهار کرد: رعایت تزکیه و تهذیب نفس، صبر در کارها و توسل به اهل‌ بیت(ع) و تلاوت روزانه قرآن کریم و همچنین جذب نیروهای متخصص، قرآنی و متدین و با اخلاق حسنه از جمله توصیه‌های ریاست جامعةالقرآن الکریم به مدیران قرآنی بود.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران تصریح کرد: حسن ختام این برنامه نیز تجلیل از مدیران قرآنی با اهدای هدایایی بود و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام جامعةالقرآن بود.
captcha