اعزام گروه سرود روستای «تاچل» به مشهد
کد خبر: 3598501
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

اعزام گروه سرود روستای «تاچل» به مشهد

گروه فعالیت های قرآنی: اعضای گروه سرود روستای تاچل استان خوزستان که پیش از این مورد حمایت گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) تهران قرار گرفته بودند، به همت خیرین به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، دهه فجر سال گذشته بود که کلیپی در فضای مجازی و گروه های دینی و قرآنی دست به دست شد. کلیپی که در آن اعضای گروه سرود کودکان مدرسه یکی از روستاهای محروم استان خوزستان سرودی را در وصف مقام معظم رهبری اجرا کرده بودند.
این کلیپ که در عین سادگی از جذابیت کودکانه بسیار بالایی برخوردار بود، به دست اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ وابسته به سازمان قرآن و عترت بسیج تهران رسید و همین باعث شد تا تعدادی از اعضای این گروه سفری به این روستای دور افتاده داشته باشند.
حضور این گروه تواشیح در روستای «تاچل علیشیر» از توابع اندیکای مسجد سلیمان باعث شد تا این این گروه تواشیح و گروه سرود مدرسه روستا کلیپی که در وصف  مقام معظم رهبری بود را بازسازی و اجرا کنند. این اجرا بارها از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.
همین حضور باعث شد تا عمق محرومیت این روستا و منطقه به همگان نشان داده شود و حمایت ها و کمک هایی از سوی خیرین به منطقه سرازیر شود. در آخرین حمایت از این منطقه، اعضای گروه سرود تنها مدرسه روستای تاچل به سفر مشهد مقدس اعزام شده اند.
captcha