تبعیت از ولی فقیه راه مبارزه با انحرافات جریان ظهور
کد خبر: 3598614
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

تبعیت از ولی فقیه راه مبارزه با انحرافات جریان ظهور

گروه معارف: دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر مازندران گفت: تمسک به مسئله ولایت و عدم جدایی از ولی فقیه و رهبری نظام، بهترین راه مقابله با سوءاستفاده دشمن و جریان‌هان انحرافی درباره ظهورحضرت امام زمان (عج) در عصر کنونی است.

خلیل صالحی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود بزرگ منجی عالم بشریت به مسلمانان جهان، گفت: یکی از حقایق بزرگ اسلامی، اعتقاد به وجود مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مفاهیم و مسائل مربوط به آن حضرت است.

وی مکتب انتظار را مکتب ولایت دانست و افزود: مواردی نظیر انتظار، علائم ظهور و خود ظهور، مسائل اصلی و اصیل مرتبط با امام عصر(عج) است که متأسفانه در طول زمان، مورد سوء استفاده قرارگرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: ظهور، یک پدیده سیال، انعطاف پذیر و مشروط است که هرگاه شرط آن حاصل شود، ظهور امام زمان(عج) نیز واقع خواهدشد و آن شرط، آمادگی و بلوغ مردم برای ظهوراست.

وی افزود: تمسک به مسئله ولایت و عدم جدایی از ولی فقیه و رهبری نظام، بهترین راه مقابله با سوءاستفاده دشمن و جریان‌هان انحرافی درباره ظهورحضرت امام زمان (عج) در عصر کنونی است.

تبعیت از ولی فقیه راه مبارزه با انحرافات جریان ظهور
captcha