اجرای طرح «یاوران ولایت» و برپایی چادر سلامت طی ماه رمضان
کد خبر: 3600137
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

اجرای طرح «یاوران ولایت» و برپایی چادر سلامت طی ماه رمضان

گروه سلامت: رئیس بسیج جامعه پزشکی مازندران از اجرای طرح «یاوران ولایت» در طول ماه رمضان در ۳۰ مسجد شهرها و حاشیه‌ شهرهای این استان خبر داد.

نصرالدین قاضی زاده، مسئول بسیج جامعه پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از اجرای طرح «یاوران ولایت» در طول ماه رمضان در ۳۰ مسجد شهرها و حاشیه‌ شهرهای این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: در دو شهر ساری و بابل که دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد، هر۳۰ شب ماه رمضان تیم‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی ما در قالب این طرح در مساجد حاضر می‌شوند و در واقع «یاوران ولایت» یکی از طرح‌های مسجد محور است.

قاضی زاده افزود: در این طرح پایگاه‌های مقاومت سطح شهر دارای مسجد و حاشیه شهرهایی که دارای مشکلات مختلفی مانند اعتیاد، مشکلات زنان و زایمان یا مشکلات روان هستند، توسط تیم‌های محول شناسایی و به تیم‌های درمانی که در مساجد برنامه‌های آموزشی یا درمانی را به شکل ویزیت رایگان ارائه می‌دهند ارجاع داده می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مازندران اظهار کرد: شهرهای دانشگاهی ۳۰ شب برنامه را در مساجد اجرا خواهند کرد اما شهرهای غیردانشگاهی ۱۰ شب در این ماه برنامه خواهند داشت؛ همچنین اعضای ما در شهرهای غیردانشگاهی در شب‌های قدر در یکی از مراکز بزرگ سطح شهر چادر سلامت نیز برپا خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌ کانون‌های بسیج جامع پزشکی در استان مازندران عنوان کرد: این کانون‌ها ۸ برنامه در طول سال دارند که برپا کردن چادر سلامت در شب‌های قدر نیز از جمله این فعالیت‌‌ها است. همچنین برپایی اردوهای تربیتی، فرهنگی داخل استان به شکل یک روزه و اردوی خارج از استان سه روزه برگزار خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۵
0
0
از این دست طرح‌ها بیشتر صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱
0
0
اجرای این طرح اقدامی خوب و ارزشمند است و باید افزایش یابد
captcha