برگزاری مسابقات اذان ویژه بازاریان و اصناف مختلف/ اهدای بسته های فرهنگی
کد خبر: 3601468
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
یک موذن مسابقات اوقاف پیشنهاد داد:

برگزاری مسابقات اذان ویژه بازاریان و اصناف مختلف/ اهدای بسته های فرهنگی

گروه فعالیت های قرآنی: یک موذن شرکت کننده در مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات اوقاف قم با تاکید بر برگزاری مسابقه اذان ویژه اصناف مختلف از جمله بازاریان گفت: یکی از کارهایی فرهنگی در حاشیه مسابقات اهدای بسته های فرهنگی به متسابقان است.

حجت‌پناه، موذن شرکت کننده در مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: این دوره از مسابقات خوب بود به خصوص اینکه در فضای معنوی در جوار امامزادگان برگزار شد.
وی با بیان اینکه انتظار داشته است افراد بیشتری در رشته اذان حضور یابند افزود: به مسئولان برگزاری مسابقات پیشنهاد می دهم که بسته های فرهنگی تهیه و بعد از مسابقه به شرکت کنندگان اهدا شود.
وی با بیان اینکه این بسته ها می تواند در قالب کتب مرتبط با مسایل روز از جمله در این ایام که انتخابات در حال برگزاری بود مرتبط با این موضوع اهدا شود بیان کرد: منظورم این است که ویژگی های نامزد اصلح به شرکت کنندگان به خصوص با استناد به قرآن آموزش داده  شود.
این موذن با بیان اینکه نقش مسابقات قرآن اوقاف در ترویج اذان در جامعه بسیار موثر است عنوان کرد: همان طور که آقای قرائتی توصیه کرده اند باید زمینه برای پخش اذان از همه خودروها و سواری ها در سطح شهرها پخش شود زیرا اذان نشان دهنده جایگاه والای نماز در یک جامعه اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید در پرتو چنین مسابقاتی فرهنگ اذان گویی در تمامی محیطهای علمی و کاری و ... رواج یابد افزود: یکی از کارهای خوب می تواند برگزاری مسابقات اذان برای بازاریان و اصناف مختلف و اقشار باشد تا همواره کسانی در میان این گروه ها برای گفتن اذان وجود داشته باشند.
یادآور می شود چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در دو ناحیه یک و دو در امامزاده ابراهیم(ع) و شاه سیدعلی برگزار شد.
captcha