واژه‌های آسمانی محور آموزش دوره ضمن‌ خدمت فرهنگیان می‌شود
کد خبر: 3601499
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

واژه‌های آسمانی محور آموزش دوره ضمن‌ خدمت فرهنگیان می‌شود

گروه جامعه: دوره ضمن‌ خدمت الکترونیکی با عنوان واژه‌های آسمانی با محوریت ارائه آموزش‌های قرآنی از ششم خرداد‌ماه سال جاری، ویژه فرهنگیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره ضمن‌ خدمت الکترونیکی  با عنوان واژه‌های آسمانی از ششم خردادماه سال جاری، همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان ویژه مدیران، معاونان و معلمان قرآن و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و تا 15 تیرماه سال جاری، نیز ادامه دارد.

این دوره ضمن‌ خدمت به صورت 16 ساعته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره تا چهارم خردادماه سال جاری، فرصت دارند.
 
حدود 70 هزار فرهنگی در این دوره مفاهیم قرآنی را از کتاب واژه‌های آسمانی نوشته محمدصادق حق‌شناس، به صورت الکترونیکی از نشانی اینترنتی LMS.rayadars.com دریافت می‌کنند.

این دوره ضمن‌ خدمت با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی با واژه‌های قرآنی است که با بیانی شیوا و صحیح ادا شود.

آزمون نهایی دوره ضمن‌ خدمت الکترونیکی واژه‌های آسمانی 15 تیر‌ماه سال جاری، در سه مقطع زمانی مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همچنین برای نمره قبولی این دوره عدد 12 از 20 در نظر گرفته شده است و فراگیرانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند،‌ گواهینامه دوره ضمن‌‌ خدمت 16 ساعته دریافت می‌کنند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۳
0
0
با سلا م و وقت بخیر خواهشا راهنمایی فرمایید
بنده رفتم سایت واژه های آسمانی ثبت نام کنم پیام میده شما قبلا ثبت نام کردین ورمز و کلمه کار بری میخواد افرادی هم که سراغ داشتم شاید برام ثبت نام کردن بی اطلاع بودن لطفا کمک کنید من چطوری به رمز و کلمه غبورم میتونم دسترسی پیدا کنم .
مهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۱
0
0
باسلام من درمرحله اول ثبت نام نکرده ام ایامی توانم درمرحله دوم درآزمون هاشرکت کنم
captcha