جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثارند
کد خبر: 3601710
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثارند

گروه اجتماعی: یک واعظ تاکستانی گفت: جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثار و مقاومت هستند و امروز الگو گیری آحاد جامعه به‌ویژه جوانان از سیره و منش آن‌ها امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، مراسم سومین روز شهادت جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، امروز با حضور مردم شهیدپرور، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد امام رضا(ع) روستای اردکان بخش خرمدشت شهرستان تاکستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام احمد خداوردی واعظ تاکستانی در این مراسم  گفت: شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند که قابل بیان نیست، زیرا آن‌ها جان خود که بزرگ‌ترین ثروت آن‌ها محسوب می‌شود، خالصانه درراه الهی اعطا کردند.
وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان افزود: این قشر معظم جامعه نه‌تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه بعدازآن نیز با تحمل درد و رنج ناشی از بیماری‌ها، همواره اسوه‌ استقامت بودند.
خداوردی افزود: جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثار و مقاومت هستند و امروز الگو گیری آحاد جامعه به‌ویژه جوانان از سیره و منش آن‌ها ضروری است.
وی با بیان اینکه جانبازان بخشی از بدن خود را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی کردند، گفت: ما عزت، سربلندی و اقتدار کشور خود را مدیون این عزیزان هستیم و هرگز دلاورمردی‌های آن‌ها فراموش نخواهد شد.
بعد از پایان مراسم، مدعوین با حضور بر مزار جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.
گفتنی است جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری 21 اسفندماه 1344 در تهران به دنیا آمد و در بهمن‌ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به شکم، مجروح و دچار ضایعه‌ نخاعی شد.

captcha