ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3601729
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه قرآن امسال برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اعطای گواهینامه معتبر از دیگر برنامه‌های بخش رسانه‌های دیجیتال این دوره از نمایشگاه است؛ گروه‌های چند نفره هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٤ محصولی را تولید و در نمایشگاه معرفی و عرضه می‌کنند. این محصولات در آینده نزدیک در استارت‌آپ عرضه و تجاری‌سازی خواهند شد. برنامه نقاشی دیجیتال ویژه کودکان نیز در ٥ روز از این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی انجام می‌شود که با اهدای جوایزی همراه خواهد بود.

برای این دوره از نمایشگاه، حدود ١٠ برنامه رونمایی در بخش رسانه‌های دیجیتال پیش‌بینی شده که افتتاح سامانه فروش اینترنتی یکی از آنهاست.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۰
0
0
از این دست کارها بیشتر صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۲
0
0
برپایی کارگاه‌های آموزشی افزایش یابد
captcha