نتایج انتخابات شورای شهر ارومیه فردا اعلام می شود
کد خبر: 3601863
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
فرماندار ارومیه:

نتایج انتخابات شورای شهر ارومیه فردا اعلام می شود

گروه اجتماعی: فرماندار ارومیه گفت: نتایج نهایی انتخابات شورای شهر ارومیه، فردا اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، عباس حسن خانی فرماندار ارومیه ظهر امروز 31 اردیبهشت ماه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه تعدا د 767 صندوق برای شهرستان ارومیه و تعداد 243 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در شهر ارومیه در نظر گرفته شده بود گفت: این تعداد نسبت به انتخابات قبلی افزایش 70 درصدی داشته است.

وی گفت: تعداد افراد واجد شرایط  برای رای دهی 745 هزار و 512 نفر بوده است و تعداد 509 هزار و 80 رای بوده است.

حسن خانی تعداد آرای صحیح اخذ شده برای ریاست جمهوری 492 هزار و 319 رای بوده است.

 فرماندار ارومیه اذعان کرد: از کل تعداد آرای مواخذه در ارومیه تعداد 327 هزار و 489 رای برای روحانی، 155 هزار و 507 رای برای رئیسی، 5 هزار و 771 رای برای میرسلیم و تعداد 3 هزار و 542 برای هاشمی طبا بوده است.

وی همچنین تعداد آرای سفید و باطله را نیز 16 هزار و 756 رای اعلام کرد.

حسن خانی با بیان اینکه آمار داده شده در رابطه اعضای منتخب شورای شهر را در فضای مجازی کذب اعلام کرد و گفت: به هیچ عنوان تاکنون نتایج شورا مشخص نیست و آخرین صندوق ساعت 21 شب گذشته به فرمانداری تحویل داده شده است.

وی گفت: هم اکنون تعداد آرای شمارش شده دستی با آرای موجود در سامانه تطبیق داده می شود و فردا نتایج نهایی شورای شهر اعلام خواهد شد.

وی علت طولانی شدن روند اعلام نتایج را کمبود امکانات و ضرورت رعایت احتیاط اعلام کرد و افزود: همه احتیاط های لازم رعایت و از حقوق تمام کاندیدا حمایت خواهد داشت.
captcha