لزوم افزایش مدت زمان برگزاری دوره مربیان استعدادهای درخشان قرآن
کد خبر: 3602132
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

لزوم افزایش مدت زمان برگزاری دوره مربیان استعدادهای درخشان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: ناجی حیدری با اشاره به زمان محدود برگزاری دوره توجیهی استادان و مربیان دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی گفت: با توجه به اهمیت این دوره نیاز به برگزاری این دوره در مدت زمان بیشتر و بیان جزئیات بیشتری در زمینه نحوه آموزش تخصصی به قاریان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ناجی حیدری مدرس مرتل و قاری قرآن به عنوان نماینده استان خوزستان در دوره توجیهی استادان و مربیان دوره‌های استعدادهای درخشان کشور که به منظور ارتقای سطح این دوره‌های قرآنی در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شده بود، حضور داشت.

این دوره با حضور 35 نفر از مربیان و استادان دوره‌های استعدادهای درخشان سراسر کشور 28 اردیبهشت در تهران برگزار شد.

ناجی حیدری، نماینده استان خوزستان در دوره توجیهی استادان و مربیان دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی در گفت‌وگو با ایکنای خوزستان با اشاره به برگزاری این دوره به مدت یک روزه، گفت: در این دوره توجیهی به بیان نکات کلی پیرامون برگزاری دوره‌های استعدادهای درخشان پرداخته شد و کارگاه اصلی آن پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حیدری اظهار کرد: این دوره شامل سه کلاس بیان نکات کلی، نکات فنی و سبک زندگی اسلامی بود و مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور و ابراهیم یاراحمدی به بیان نکات کلی و نکات فنی دوره‌های استعدادهای درخشان پرداختند.

نماینده استان خوزستان در این دوره توجیهی بیان کرد: پس از برگزاری کارگاه اصلی این دوره پس از ماه رمضان، هر یک از مربیان حاضر در کارگاه با حضور در استان‌های خود به برگزاری آزمون ویژه استعدادهای قرآنی نوجوانان پسر بر اساس نکات بیان شده در کارگاه اقدام می‌کنند و براساس آن به شناسایی قاریان مستعد هر استان پرداخته و آنها را برای حضور در دوره‌های تخصصی آماده می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: مدت زمان برگزاری دوره توجیهی با توجه به اهمیت این دوره کم بوده و نیاز به برگزاری این دوره در مدت زمان بیشتر و بیان جزئیات بیشتری در زمینه نحوه آموزش تخصصی به قاریان وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های استعدادهای درخشان در صورت حمایت و پشتیبانی، برای تمام قاریان مفید خواهد بود.

captcha