بزرگان فاميل پيونديار خانواده می‌شوند
کد خبر: 3602562
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

بزرگان فاميل پيونديار خانواده می‌شوند

گر.ه جامعه: طرح پيوند‌يار خانواده (مصلحين ذات البين) با هدف استفاده از ظرفيت بزرگان فاميل و خويشاوندان در حل تعارضات خانوادگی در شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه يک، سودابه هاشم‌نژاد مدير اداره بانوان شهرداری اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار کرد: در اين طرح آموزش‌های لازم جهت ارائه مشاوره به خانواده‌ها به خصوص زوج‌های جوان در 10 جلسه به معتمدين ارائه شد تا آنها بتوانند با آشنايی از فنون و روش‌های مشاوره در حل مشکلات خانوادگی قبل از مراجعه به مراجع قضايی، موثر واقع شوند.

وی گفت: حدود 45 معتمد از 27 محله شمال تهران در طرح پيوند يار خانواده شرکت کردند و تحت آموزش‌های لازم قرار گرفتند.

هاشمی‌نژاد تصريح کرد: تا کنون 10 جلسه از اين طرح در قالب کارگاه دو ساعته با عناوين من پيوند يار خانواده هستم، علل متداول اختلاف خانوادگی و شيوه رويارويی با آنها، شناخت راهکارهای حل تعارض بين خانواده، شناخت تفاوت‌های فردی زنان و مردان، آشنايی با روش‌های حل مشکلات زوجين در زمينه مهارت‌های ارتباطی، آشنايی با روش‌های حل مشکلات زوجين در زمينه خانواده‌های طرفين، مهارت گوش دادن، آشنايی با روش‌های حل مسائل با ريشه مشکلات جنسي در زوجين، مهارت‌های ارتباطی پيونديار، مهارت حل مسئله و تصميم‌گيری، مهارت‌های افزايش‌رسايی، فصاحت و... با حضور اساتيد بنام برگزار شد.

وی افزود: به دليل استقبال از برگزاری اين کارگا‌ه‌ها دوره تخصصی طرح نيز به زودی براي اعضا برگزار می‌شود.
captcha