14 مرکز؛ برگزارکننده مراسم جزءخوانی قرآن در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
کد خبر: 3602803
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

14 مرکز؛ برگزارکننده مراسم جزءخوانی قرآن در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

گروه فعالیت‌های قرآنی: 14 مسجد، حسینیه و نمازخانه در ستاد مرکزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مراسم جزءخوانی قرآن کریم را در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند.

سیدهاشم موسوی‌نسب، کارشناس معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامه قرآنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ماه رمضان با اشاره به فضیلت جزءخوانی قرآن کریم در طول این ماه مبارک گفت: به منظور بهره‌مندی کارکنان این شرکت از فضیلت‌ تلاوت قرآن کریم در این ماه، 14 مسجد، حسینیه و نمازخانه مراسم جزءخوانی قرآن کریم را در ماه رمضان برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: تعدادی از این مراکز در مجموعه‌های مسکونی کارکنان این شرکت واقع شده است و خانواده‌‌های کارکنان می‌توانند در این مراکز از مراسم تلاوت قرآن بهره مند شوند. در این مراکز، سه نمازخانه نیز وجود دارد که مراسم جز‌ءخوانی در آن‌ها ویژه کارکنان در نظر گرفته شده است. برگزاری این مراسم در نوبت صبح انجام خواهد شد.

کارشناس معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره قاریان قرآن مراسم جزءخوانی ماه رمضان گفت: 10 نفر از کارکنان این شرکت که در مسابقات قرآن شرکت ملی نفت ایران مقام کسب کرده‌اند جهت جز‌ءخوانی قرآن در این مرکز حضور خواهند یافت.

captcha