یکصد و بیست و پنجمین کرسی تلاوت در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3602812
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

یکصد و بیست و پنجمین کرسی تلاوت در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه جلسات و محافل: کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه دوم خردادماه در علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

یکصد و بیست و پنجمین کرسی تلاوت در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکصد و بیست و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، دوم خردادماه همزمان با ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر و نیز گرامیداشت شهید محمدعلی علی‌آبادی و شهدای فتح خرمشهر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهر علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی که با همزمان با نماز مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، تعدادی از قرآنیان استان مازندران به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو‌به‌رو شد.

در این مراسم معنوی و قرآنی که در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد، امیررضا پاوندی، قاری نوجوان قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز علی‌اصغر زنگانه، مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن شهرستان علی‌آباد به بیان نکات تفسیری با محوریت سوره مبارکه حمد پرداخت.

همچنین، در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان برگزارکننده مراسم، برنامه‌های مختلفی همچون شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حضار در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و بیست و پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha