نمایشگاه عکس حماسه فتح خرمشهر در فردیس برپا شد
کد خبر: 3602941
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

نمایشگاه عکس حماسه فتح خرمشهر در فردیس برپا شد

گروه فرهنگی: به مناسبت گرامی‌داشت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر، نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارخانه فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سیدهادی جوادی‌نیا، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس، سوم خرداد در آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران دفاع مقدس را سند افتخار و غرور نسل‌های آینده عنوان کرد و افزود: سوم خرداد که به نام روز مقاومت، ایثار وپیروزی نامگذاری شده است یادآور رشادت‌ها وتلاش‌های مجاهدانه مردان و زنانی است که با صبر و استقامت و تلاش، حماسه‌ای جاودان در تاریخ کشور ایران رقم زدند.
وی بیان کرد: اگر آن روز جوانان ایران زمین با دست خالی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزتمندانه حفظ کردند، امروز نیز راه همان راه است و ما وظیفه داریم در عرصه‌های مواجه با دشمن در حوزه‌های مختلف از نظام و ارزش‌های انقلاب حمایت و پشتیبانی کنیم.
جوادی‌نیا گفت: در این نمایشگاه که با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت خاطرات آزادسازی خرمشهر برپا شده است، 200 تابلو عکس از حماسه فتح خرمشهر به معرض نمایش گذاشته شده است.
این مسئول در پایان گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز در نگارخانه فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد فردیس دایر است.
captcha