برپایی 288 آئین گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند
کد خبر: 3603931
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
طی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد:

برپایی 288 آئین گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند

گروه جامعه: به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تعداد 288 جشن گلریزان در سراسر کشور طی ماه رمضان جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ماه مبارک رمضان دفاتر نمایندگی استانی ستاد دیه با رشد چهار درصدی نسبت به سال گذشته، در مجموع میزبان برگزاری 288 آئین گلریزان ویژه آزادی زندانیان نیازمند محکوم به جرایم غیرعمد هستند.

طبق آمار به ترتیب استان‌های خوزستان با 40 همایش، کرمان با 30 آئین و بوشهر با برپایی 24 مراسم، بیشترین جشن‌های گلریزان را میزبانی می‌کنند.

ستادهای دیه البرز، تهران، اصفهان، یزد، خراسان‌رضوی و کرمان از جمله استان‌هایی هستند که علاوه بر مراسم گلریزان عمومی، با محوریت معرفی مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی، به طور زنده در برنامه‌های مناسبتی پیش از افطار، از طریق قاب تلویزیون مهمان خانه‌‌های مردم نوع‌دوست ایران اسلامی خواهند بود.

بنابراین گزارش، سی‌امین جشن گلریزان ستاد دیه کشور نیز 9 خردادماه، از ساعت 18:30 در تهران با حضور مسئولان قضایی، دولتی و خیران برگزار می‌شود و علی‌اصغر جهانگير، رئیس سازمان زندان‌ها و سید علاء میرمحمد صادقی، رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
captcha