دانشجویان علوم پزشکی در قامت سفیران سلامت به نمایشگاه قرآن می‌آیند
کد خبر: 3603990
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
بحرالعلوم:

دانشجویان علوم پزشکی در قامت سفیران سلامت به نمایشگاه قرآن می‌آیند

گروه سلامت: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از استقرار سفیران سلامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و تقدیر از چهره‌های شاخص قرآنی کشور در این نمایشگاه خبر داد.

محمد مهدی بحر‌العلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حضور این وزارتخانه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: امسال نیز این وزارتخانه با عنوان «قرآن و سلامت» در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: با همکاری قسمت‌های دیگر وزارتخانه مانند معاونت بهداشتی، معاونت آموزشی و معاونت درمان، دفتر طب سنتی و اداره کل فرهنگی بخش قرآن و سلامت راه‌اندازی شده است.

بحرالعلوم بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های سال گذشته که شامل مشاوره تغذیه و روزه داری، مشاوره کودک و همچنین مشاوره سلامت روانی طب سنتی و دیابت بود امسال نیز سفیران سلامت را به بیست و سومین نمایشگاه  قرآن اضافه کرده‌ایم که در این راستا دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در سراسر نمایشگاه در جاهای مختلف حضور پیدا کرده و به مردم اطلاعات پزشکی را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: این دانشجویان متن‌هایی را شامل توصیه‌های خود مراقبتی مانند آشنایی با عوارض بیماری‌هایی که ممکن است جامعه را تحت تأثیر خود قرار دهد و توسط معاونت بهداشتی شناسایی شده به مردم ارائه می‌دهند.

بحرالعلوم یادآور شد: در این نمایشگاه همچنین نشست‌هایی به وسیله متخصصان رشته‌های پزشکی برگزار می‌شود که در آن روزه‌داری ایمن در بیماری‌های مختلف را تشریح می‌شود.

وی عنوان کرد: در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن یک بخش معرفی چهره‌های قرآنی اضافه شده است که تصمیم داریم در طول نمایشگاه 10 نفر شاخص جامعه قرآن کشور را معرفی کرده و از آنها تقدیر کنیم.

captcha