ارائه 20 کتب «تدبر در قرآن و سیره» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3605874
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

ارائه 20 کتب «تدبر در قرآن و سیره» در نمایشگاه قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به ارائه محصولات خود پرداخت.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رضا‌زاده، مسئول غرفه تدبر در قرآن و سیره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در غرفه‌ای که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا کرده است برای بازدیدکنندگان محصولات خود را ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در این غرفه بیش از 20 نسخه از محصولات مکتوب و لوح‌های فشرده با موضوع تدبر در قرآن و سیره برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است که با تخفیف 10 درصد ارائه می‌شود.

رضازاده با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز و فروش این غرفه در ارائه سه محصول جدید است، افزود: درسنامه تدبر در قرآن جزء 30(سوره ناس تا سوره نباء) به همراه لوح فشرده، درس‌نامه تدبر در سیره تمدن ساز اهل بیت(ع) و روهروان راه عاشورا(تدبر در سیره امام حسین(ع)) از جمله این محصولات پرفروش است که بیشترین استقبال از آنان صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۸ خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «قرآن؛ اخلاق؛ زندگی» آغاز به کار کرد و تا ۲۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۵
0
0
ارائه این کتب‌ افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۶
0
0
ارائه این کتب باعث شناخت و ارتقاء علاقمندان می‌شود
captcha