ارائه نسخه نهایی نرم‌افزار «پاتوق کتاب» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3606597
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

ارائه نسخه نهایی نرم‌افزار «پاتوق کتاب» در نمایشگاه قرآن

گروه دانشگاه: نسخه نهایی نرم‌افزار پاتوق کتاب به همراه نرم‌ افزار گنجینه و اذان گو توسط دفتر نشر معارف در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دسترس عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تولیدات رسانه‌ای دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. از جمله تولیدات این مرکز، نرم افزار گنجینه حاوی قرآن کریم به همراه صوت، کتاب مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و رساله عملیه مقام معظم رهبری، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت‌الله العظمی سیستانی و مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت است.

دیگر محصول این مرکز، نرم افزار پاتوق کتاب شامل 4 هزار عنوان کتاب مذهبی و دانشگاهی است که اکثر آنها رایگان است.گفتنی است که نسخه نهایی این نرم افزار برای نخستین بار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. یادآور می‌شود تولید این نرم افزار حاصل کار 20 کارشناس در مدت 2 سال متمادی است. همچنین قسمت صوت نرم افزار در مدت برپایی نمایشگاه، به صورت نیم‌بها در غرفه نشر معارف عرضه می‌شود.

محصول دیگر دفتر نشر معارف، نرم افزار اذان گو است که افق شیعه و سنی را پشتیبانی می‌کند و از امکاناتی چون یادآور نمازهای قضا، یادآور مانده به اذان، رکعت شمار، قبله نما و مکان نما برخوردار است. تفاوت اساسی این برنامه با برنامه‌های مشابه این است که این محصول با گوشی‌های تلفن همراه کاملا سازگار است.

captcha