غدیر در یک غرفه/ جدید‌ترین محصولات غدیری را هدیه بگیرید
کد خبر: 3609209
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

غدیر در یک غرفه/ جدید‌ترین محصولات غدیری را هدیه بگیرید

گروه جامعه: بنیاد بین‌المللی غدیر با راه‌اندازی غرفه‌ای در نمایشگاه قرآن علاوه بر معرفی مهم‌ترین آثار تولید شده در این عرصه، جدید‌ترین کتاب‌های حوزه غدیر را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بنیاد بین‌المللی غدیر با برپایی غرفه‌ای در بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرفی آثار تولید شده در حوزه غدیر در کشور پرداخته است.

در این غرفه که در شبستان اصلی مصلی تهران برپا است، علاوه بر معرفی بنیاد بین‌المللی غدیر و فعالیت‌هایی که این بنیاد طی سال‌های اخیر انجام داده است، کتاب‌ها و لوح‌های فشرده از محتوای تولید شده توسط این بنیاد ارائه و به صورت رایگان به مراجعه کنندگان هدیه داده می‌شود.

لوح‌های فشرده «دُر نجف»، «دانشمند علوی»، نوالاولیا»، «مولود کعبه»، «آخرین کلام اولین امام»، «ارمغان غدیر»، «حدیث غدیر» و «غدیر نامه» از جمله لوح‌های فشرده ارائه شده در این غرفه است.

مجموعه کتاب‌های شعر غدیر شامل اشعار برگزیده جشنواره‌های غدیر، مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی سیره علوی، کتاب «خم غدیر»، زیارت غدیریه، کتابچه بنیاد بین‌المللی غدیر ظهور ولایت در صفحه غدیر و ... نیز از مجموعه کتاب‌هایی است که در این غرفه عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند آنها را به عنوان هدیه دریافت کنند.

captcha