جشنواره آموزش مجازی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3609581
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
حجت‌الاسلام صفی:

جشنواره آموزش مجازی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد از برگزاری جشنواره آموزش مجازی دانشگاه شهرکرد در سه گروه اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید صفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره در راستای یادگیری مستمر و هوشمند در سه گروه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه دروس ارائه شده در این جشنواره توسط جمعی از اساتید دانشگاهی و حوزوی مطرح کشور طراحی شده‌اند، افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام، ارائه آموزش‌ها و دریافت گواهی شرکت در این جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ec.nahad.ir مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام صفی تصریح کرد: احکام کاربردی، حیات پاکان(تاریخ اهل‌بیت(ع))، انسان تا ابدیت، حکمت روزه و احکام آن، حقیقت مظلوم(آشنایی با شخصیت و سیره امام علی(ع))، تجوید و آواشناسی قرآن کریم، تفسیر سوره حجرات، سلوک اسلامی، معاد شناسی و تفسیر قطره‌ای قرآن کریم(تفسیر آیات برگزیده ماه رمضان) موضوعات دروس ارائه شده در این جشنواره است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با اشاره به قرعه‌کشی در هر یک از گروه‌های دانشجویی، کارکنان و اساتید که گواهی‌های شرکت در کلاس‌های جشنواره را تحویل دهند، اظهار کرد: به سه نفر در هر گروه که تا تاریخ چهار تیرماه سال جاری سه گواهی شرکت در کلاس‌ها را به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد تحویل نماید به قید قرعه مبلغ 150 هزار تومان هدیه نقدی اهدا می‌شود.


captcha