شهید محمدرضایی میهمان امامزاده آمنه خاتون می‌شود
کد خبر: 3609905
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

شهید محمدرضایی میهمان امامزاده آمنه خاتون می‌شود

گروه اجتماعی: عضو هیئت‌امنای امام‌زاده آمنه خاتون گفت: در مراسم وداع با شهید محمدرضایی، این سرباز وطن امشب میهمان امامزاده آمنه خاتون قزوین می‌شود.

محمد نبوی، مداح برجسته اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین با اشاره به اینکه ممکن است تفکر جامعه بر نابسامان بودن اوضاع‌واحوال مذهبی باشد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در جلسات مناجات خوانی، اوضاع به سامان و مبارکی را نوید داد.
وی افزود: هر چه سطح کیفی مراسم بالاتر باشد قطعاً با استقبال بیشتری نیز مواجه خواهیم شد این در حالی است که در شب‌های عادی ماه مبارک رمضان جمعیت به 1000 نفر می‌رسید ولی در شب قدری که گذشت جمعیت بالای 2000 نفر بود.
نبوی بیان کرد: جوانان با اخلاص، عشق و ارادت در این مراسم حضور پیدا کردند و می‌توان گفت که حضوری چشمگیر داشتند.
این مداح برجسته اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند، گفت: بسیار باعث خوشحالی است که امشب یک نماینده از سر سفره پروردگار مهمان ما است و همین امر ما را امیدوارتر می‌کند که به‌واسطه نورانیت این شهید استجابت دعای بیشتری داشته باشیم.
وی در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این جلسات نشر معارف بلند حضرات معصوم و تطهیر فضای معنوی شهر به‌اندازه وسیع بوده است که امیدواریم با برگزاری این جلسات نقش مؤثری در این زمینه ایفا کرده باشیم.
captcha