تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در نور اجرا شد
کد خبر: 3610315
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در نور اجرا شد

گروه فرهنگی: به‌ مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع) ۲۱ ماه رمضان تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در حسینیه تعزیه‌خوانی رستم‌‌رود شهرستان نور به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، از سوی گروه تعزیه‌خوانی هیئت جان‌نثاران حسینی ۲۱ ماه رمضان تعزیه «حضرت علی(ع) و فتاح‌» در حسینه تعزیه خوانی رستم‌رود نور به کمک البکایی‌ هاشمی‌نسب  به اجرا در‌آمد.
در این تعزیه شبیه خوانان محسن جوادی و  سید حمید هاشمی، باقری و تنی چند از شبیه خوانان دیگر   به کمک البکایی هاشمی‌نسب در این تعزیه به ایفای نقش پرداختند.
این تعزیه ۲۶ خرداد‌ماه ۹۶ ساعت۲۱ و سی دقیقه در حسینه تعزیه خوانی باب‌الحوائج رستم‌رود پامچال و به کمک موسسه فرهنگی آوای مهر چمستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نور اجرایی شد.
به گزارش ایکنا قبل از اجرای این شبیه خوانی مراسم ختم دوتن از تعزیه خوانان برجسته مازندران حاج سید حسن مهدوی  از پیشکسوتان تعزیه مازندران و وحید رنجبر از تعزیه خوانان برجسته و جوان مازندران با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ،امام جمعه و  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور  و تنی چند از تعزیه خوانان و هنرمندان استان  و مردم این شهرستان برگزار شد.
تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در نور اجرا شد
تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در نور اجرا شد
captcha