سربازان گمنام امام زمان(عج) مایه افتخار هستند
کد خبر: 3610510
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
استاندار گیلان:

سربازان گمنام امام زمان(عج) مایه افتخار هستند

گروه اجتماعی: نجفی افزود: به سربازان گمنام امام زمان(عج) که در تمام نقاط حضور داشته اما شناخته نمی‌شوند افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز، 27 خرداد در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر «حسن عشوری»، شهید گیلانی مدافع امنیت، با تبریک و تسلیت شهادت سربازی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع از امنیت کشور اظهار کرد: گیلانی بودن نخستین شهید از سربازان گمنام امام زمان(عج) در جریان مبارزه با عناصر تروریستی داعش و تکفیری در داخل کشور برای ما افتخار است.

وی با اشاره به شهادت این شهید بزرگوار در استان سیستان و بلوچستان، افزود: به سربازان گمنام امام زمان(عج) که در تمام نقاط حضور داشته اما شناخته نمی‌شوند افتخار می کنیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: این نیروها در کنار برادران سپاه، بسیج، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند.

نجفی با اشاره به حضور پرشور مردم و قدرشناس گیلان و شهر رشت در مراسم تشییع این شهید بزرگوار گفت: شهدا همیشه زنده و ماندگار هستند؛ هر چند که به ظاهر رفته‌اند، اما حضورشان همیشگی است. ان شاءالله تمامی کارگزاران و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند ارزش‌های والای شهدا و راه این عزیزان را ادامه دهند.

captcha