کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مسابقه حفظ قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 3610673
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مسابقه حفظ قرآن شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌منظور جذب کارکنان به حفظ قرآن، مسابقه حفظ 12 سوره از قرآن کریم را ویژه کارکنان برگزار می‌کند.

سیدهاشم موسوی‌نسب، کارشناس اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به منظور ترویج فرهنگ غنی قرآن و تشویق کارکنان این شرکت به حفظ قرآن، مسابقه حفظ تعدادی از سوره‌های قرآن در این شرکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقه سه‌شنبه 30 خردادماه به میزبانی نمازخانه مرکزی ستاد مرکزی این شرکت با حضور کارکنان 6 شرکت‌های تابعه برگزار خواهد شد.

موسوی‌نسب با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: در بخش آقایان سید جاسم موسوی به عنوان داور بخش صوت و لحن و حویزاوی به عنوان داور بخش حسن حفظ با دبیرخانه این مسابقات همکاری می‌کنند.

کارشناس اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در بخش بانوان کمیله نعامی و مریم موسوی داوری رشته‌های حسن حفظ و صوت و لحن این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

وی با اعلام اینکه سوره‌های الرحمن، واقعه، حشر، حدید، صف، تغابن، ملک، الحاقه، انسان، احقاف، فتح و ذاریات سوره‌های منتخب این مسابقه هستند، گفت: شرکت‌کنندگان لازم است حداقل یکی از سوره‌ها را جهت شرکت در این مسابقه حفظ کنند.

captcha