مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار شد
کد خبر: 3610913
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار شد

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ، شب قدر را شب سرنوشت‌ساز هر انسان و مسلمان دانست و اظهار کرد: شب قدر شب عبادات، مناجات، طلب مغفرت و آمرزش انسان از درگاه خداوند متعال است و چه خوب می‌شود همه ما در این شب به تقرب الهی برسیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران، افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در 340 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در حال اجراست و برنامه‌های مختلفی در آن به اجرا در می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت الهی را دعای لیالی قدر دانست و بیان کرد: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر همراه با ندای «سبحانک یا لا‌اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب» در 300 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار شد.

وی با بیان اینکه ندای الغوث الغوث با نوای هزاران عاشق در جوار آستانه مبارکه امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی مازندران طنین‌انداز شد، افزود: مراسم لیالی قدر با سخنرانی سخنرانان برجسته استانی و کشوری در بقاع متبرکه مازندران و با حضور پرشور مردم دیار علویان برگزار شد.

علیزاده گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه حال و هوای این شب‌های عزیز را دوچندان کرد.
captcha