تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی + لینک ثبت نام
کد خبر: 3611040
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی + لینک ثبت نام

گروه مسابقات: مهلت ثبت نام و زمان ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهلت ثبت نام سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تا 18 تیرماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.uast.ac.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

ثبت نام کنندگان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 18 تیر طبق شرایط مندرج در آیین نامه فایل‌های مربوط به آثار خود را به ایمیل جشنواره quran@uast.ac.ir ارسال کنند.

این جشنواره در هفت بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، کتابخوانی، فناوری، ادبی و هنری و در 34 رشته برگزار می‌شود.

این جشنواره در سطح مدرسان و کارکنان نیز در دو بخش بخش کتبی در رشته‌های مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و در بخش پژوهشي در رشته مقاله قرآن و عترت و بررسی و نقد کتاب برگزار می‌شود. مرحله استانی این جشنواره در تیر ماه 1396 و مرحله کشوری در شهریورماه 96 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آموزه‌های الهی عنوان شده است. 

captcha