جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» در مسجد امام سجاد‌(ع) شهرکرد برگزار شد
کد خبر: 3611552
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام یوسفی خبر داد:

جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» در مسجد امام سجاد‌(ع) شهرکرد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» به‌همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری چهارمحال و بختیاری و با محوریت کانون سالار شهیدان شهرکرد با حضور بیش از یک‌صد نفر از نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از شبستان، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» که در به همت کانون سالار شهیدان (علیه‌السلام) در مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) شهرکرد برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی موجب ترویج فرهنگ قرآن می شود و جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب می‌کند.
 وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتقال فرهنگ قرآنی در جامعه را برگزاری جشنواره‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان باید از این فرصت مهم به‌درستی استفاده کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار شد گفت: بیش از یک‌صد نفر از نوجوانان زیر 18 سال عضو کانون‌های مساجد در جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» شرکت کردند.
بر اساس این گزارش در ادامه مرتضی شرافتی، مجری جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» در سه رشته تلاوت مجلسی تقلیدی، ترتیل و اذان برگزار شد.
وی افزود: میزبان طرح جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری بود که با محوریت کانون سالار شهیدان (علیه‌السلام) شهرکرد برگزار شد.
یادآور می شود، همه شرکت‌کنندگان حضور در جشنواره قرآنی «بچه‌های مسجد» در اردوی آموزشی قرآن کریم که تابستان امسال برگزار می شود اعزام می‌شوند.
captcha