روز قدس نماد تعهد به دفاع از مظلوم است
کد خبر: 3611707
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

روز قدس نماد تعهد به دفاع از مظلوم است

گروه سیاسی: مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: درواقع این روز فرصت مناسبی برای دفاع از ملت‌های مظلوم است، روز قدس نماد تعهد به دفاع از مظلوم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی صبح امروز، در نشست بصیرتی سپاه شهرستان اقبالیه اظهار کرد: روز قدس میراث گران‌بهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان بوده است.
وی افزود: روز قدس توطئه‌های بین‌المللی علیه امت اسلامی را یادآوری می‌کند، توطئه‌هایی که با کاشت غده سرطانی رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام ایجادشده است، روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان هرسال تکرار می‌شود تا زخم‌ها و جراحت‌های ملت فلسطین و امت اسلامی در هرجی دنیا را یادآوری نماید.
مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است و امام راحل(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادیخواهی و حق‌طلبی تبدیل کردند.
وی اظهار کرد: امروز با موج بیداری اسلامی که جهان اسلام را فراگرفته است، حامیان رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری سرنگون‌شده و این رژیم جعلی هرروز خطر نابودی خود را بیشتر احساس می‌کند.
حجت الاسلام عباسی یادآور شد: یکی از جهت‌گیری‌های انقلاب، حمایت از مظلوم و ملت‌های مظلومی است که توسط دشمنان مورد ظلم قرارگرفته‌اند که باگذشت سال‌ها از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس می‌گذرد، همچنان ملت‌های مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم در راهپیمایی حضور دارند و علیه استکبار فریاد می‌زنند.
وی بابیان این‌که در روز جهانی قدس ملت مسلمان با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی حاضر می‌شوند اظهار کرد: درواقع این روز فرصت مناسبی برای دفاع از ملت‌های مظلوم است، آمریکا و دولت‌های حامی اسرائیل بدانند که مردم فلسطین به‌هیچ‌وجه زیر بار ذلت نخواهد رفت و تا آزادی قدس و ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل مقاومت خواهد کرد.
 
captcha