طرح حفظ یکساله بیت‌الاحزان از مصوبات سازمان اوقاف شد
کد خبر: 3611728
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
حجت‌الاسلام شاهسونی خبر داد:

طرح حفظ یکساله بیت‌الاحزان از مصوبات سازمان اوقاف شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: براساس جلسه اخیر ستاد ملی حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه طرح مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن یکساله این مؤسسه جزو طرح‌های مصوب این سازمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به یکی از مصوبات جلسه ستاد ملی حفظ سازمان اوقاف اظهار کرد: طرح مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن یکسااله بیت‌الاحزان جزو طرح‌های مصوب سازمان اوقاف قرار گرفته است که به ادارت کل شهرستان‌ها و استان‌ها ابلاغ شد.
وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های خوبی که طی این جلسه مقرر شد تعامل بین سازمان اوقاف، ادارات اوقاف استان‌ها و شهرستان‌ها با مؤسسات قرآنی بود که طی آن باید پررنگتر از گذشته باشد.
شاهسونی با اشاره به اینکه حضور حجت‌الاسلام حسینی در مرکز امور قرآنی موجب شادی برنامه‌های این مرکز شده است، بیان کرد: طرح‌های خوبی در سال جدید در دست است. همچنین طرح‌ ملی حفظ قرآن سال گذشته نیز آسیب‌شناسی شد ونقاط قوت آن تقویت و نقاط ضعف آن بازبینی و مقرر شد تا برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه ستاد با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف، حجت‌الاسلام سید‌مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف، و سایر مدیران کل اوقاف استان تهران وقم و تعدادی از کارشناسان برگزار شد، عنوان کرد: امیداوریم با توجه به این حمایت سازمان اوقاف شاهد ارتقا و روزافزون شدن فعالیت‌های مؤسسه باشیم تا قرآن‌آموزان بیشتری به این مدارس جذب شوند.
شاهسونی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بیت‌الاحزان با اداره‌کل اوقاف استان قم به منظور راه‌اندزی شعبه‌ای از مدارش شبانه‌روزی در امامزاده شاه‌جمال قم، اظهار کرد: این مدرسه با وجود تمام زمان ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی اما در حال حاضر جذب قرآن‌آموزان علاقه‌مند به حفظ قرآن در بخش آقایان دارد که امید است پس ازانجام تبلیغات جذب قرآن‌آموز در این مدرسه و فعالیت مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله نیز هرچه زودتر آغاز شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۶
0
0
اجرای این طرح اقدام تاثیرات خوبی برای علاقمندان به همراه دارد
captcha