چاپ 11 هزار جلد «قرآن کریم» توسط خیران در استان یزد
کد خبر: 3611816
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

چاپ 11 هزار جلد «قرآن کریم» توسط خیران در استان یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از چاپ 11 هزار جلد «قرآن کریم» توسط خیران در استان خبر داد و گفت: این تعداد قرآن بین مؤسسات قرآنی، مساجد و مراکز دینی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد روز سه شنبه به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این سازمان در سه حوزه فرهنگی و آموزشی، قرآنی، اداری و مالی و عمرانی فعالیت می کند.
وی از اعزام 400 روحانی به مناطق مختلف استان خبرداد و افزود: این تعداد روحانی در 400 نقطه استان کار تبلیغ دین را برعهده دارند و مشغول فعالیت هستند.
حسینی کوهستانی با اشاره به برگزاری طرح جزءخوانی قرآن کریم گفت: این طرح طی هفت سال متوالی توسط اداره کل همزمان با ماه مبارک رمضان در حال اجراست که به پیشنهاد این اداره کل از شبکه استانی نیز پخش می شود.
وی از چاپ 11 هزار جلد قرآن توسط خیران در استان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 5 هزار جلد در ماه مبارک رمضان امسال چاپ شده و به صورت رایگان بین مناطق محروم، موسسات قرآنی، مساجد و مراکز دینی توزیع شد.


captcha