بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دینی در جامعه
کد خبر: 3611982
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
عابد اسماعیل‌زاده تأکید کرد:

بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دینی در جامعه

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با اشاره به اینکه باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دینی در جامعه به نحوه درست بهره برد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با بازوان تبلیغی و فرهنگی و قرآنی خود می‌تواند در عرصه مبارزه با مواد مخدر بسیار پویا و جدی عمل کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عابد اسماعیل‌زاده، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 30 خردادماه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، گفت: ظرفیت‌های علما و مبلغان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و می‌تواند یک عامل بازدارنده بسیار قوی و ارزشمند باشد.
وی، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان خود بسیار فرموده‌اند که مواد مخدر فرهنگ صادراتی غرب است و نسل جوان را نابود می‌کند.
اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دینی در جامعه به نحوه درست بهره برد، عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با بازوان تبلیغی و فرهنگی و قرآنی خود می‌تواند در عرصه مبارزه با این مواد مضر بسیار پویا و جدی عمل کند.
این مسئول گفت: در قرآن کریم قتل نفس و ضرر به خویش نهی شده( سوره نسا آیه 19) و از این رو اعتیاد به مواد مخدر مضر است و مشمول این آیه می‌شود. قرآن صریحا اشاره می‌کند به اینکه حقوق دیگران را محترم شمارید و فرد معتاد نه تنها با فضای مسمری که ایجاد می‌کند بلکه به فرزندان و خانواده خود تصدی می‌کند و این امر ناپسندانه است.
منوچهر جلیلی
captcha