قربانی؛ موضوع اصلی فیلم «اسکی‌باز»
کد خبر: 3612072
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

قربانی؛ موضوع اصلی فیلم «اسکی‌باز»

گروه هنر: فیلم سینمایی «اسکی‌باز» به کارگردان فریدون نجفی با محوریت فرهنگ قربانی کردن در جشنواره فیلم کودک حاضر می‌شود.

محمد احمدی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره تولید جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: این فیلم سینمایی را به‌زودی جهت شرکت در سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به دبیرخانه این فستیوال ارائه می‌کنم. این اثر هم اکنون آخرین مراحل فنی را می‌گذراند.

وی در ادامه خبر خود آورده است: کارگردانی این کار را فریدون نجفی بر عهده دارد و محور و موضوع فیلم نیز قربانی کردن است. در این فیلم در قالب یک کار کودک به فرهنگ و دستورهای قربانی کردن پرداخته می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه خبر خود آورد: تمام تلاش ما این است تا این فیلم سینمایی را همزمان با بازگشایی مدارس آماده اکران کنیم، چون معتقدم در این زمان مخاطبان واقعی این فیلم که نوجوانان هستند راحت‌تر می‌توانند این کار را ببینند.

وی در پایان خبر خود با بیان این‌که این فیلم از بازیگران بومی سود برده، خلاصه داستان را چنین تعریف کرد: این فیلم روایت کننده داستان پسربچه اسکی بازی است که تنها چند ساعت تا زمان برگزاری مسابقات اسکی وقت دارد، اما چوب اسکی او شکسته و به نجار آبادی سفارش یک جفت چوب اسکی داده است، اما مجبور می‌شود برخلاف میل باطنی‌اش بز کوهی را برای قربانی به روستای مجاور ببرد و تا عصر برگردد، او راه کوهستانی برفی و صعب‌العبور را در پیش می گیرد، در بین راه اتفاقاتی رخ می دهد، وقتی برمی گردد چوب اسکی‌اش هنوز آماده نشده است و ...
captcha