روز قدس، روز دفاع از مظلوم است
کد خبر: 3612073
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

روز قدس، روز دفاع از مظلوم است

گروه سیاسی: فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز، روز حمایت و دفاع از مظلوم است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: مردم همیشه درصحنه کشور همچون سال‌های گذشته با همدلی و همزبانی فریاد آزادی‌خواهی و انسانیت خویش را به گوش جهان می‌رسانند.
وی افزود: درآخرین هفته ماه مبارک رمضان بار دیگر مردم روزه‌دار درجوش وخروش و کوششند که این مسیر تاریخی را با توشه و توان کافی و با اراده مردم غیرتمند دوستدار قدس و فلسطین درهمه جهان محقق کنند.
این مسئول بیان کرد: همه به خوبی می‌دانند تروریست‌های انسان‌نمای داعش، النصره، القاعده که پاره پاره‌های جهان اسلام را مورد هجوم و تاراج خویش قرارداده‌اند، امروز درسه راس مثلث صهیونیستی قراردارند که حاشیه امنی را برای رژیم معجول اسرائیل فراهم آورند تا این رژیم بر آتش تفرقه ونسل‌کشی در منطقه بنگرند.
کامرانی صالح یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره یار و یاور مظلومان و ستم‌دیدگان بوده و درحمایت از آن‌ها ازهیچ تلاشی فروگذار نبوده، به باورما مرزهای دین، آیین و حمایت ایرانیان بسیار فراتر از مرزهای خاکی کشور عزیز ایران است و به همین دلیل همیشه درخط مقدم و پیشگام مبارزه با استعمار، استثمار، تفرقه و ظلم‌ستیزی است.
فرمانده نیروی انتظامی البرز در پایان ازهمه مردم شریف ایران، آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان به ویژه مردم غیور و همیشه درصحنه استان البرز خواست تا در حمایت ازمردمان مظلوم ورنج‌دیده جهان اسلام به ویژه مردم فلسطین و یمن درراهپیمایی روزقدس شرکت و بار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود حماسه‌ای عظیم خلق کنند.

captcha