برپایی آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره حفظ تخصصی یک ساله جامعةالقرآن تهران و البرز
کد خبر: 3612210
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
با حضور عباس سلیمی انجام می‌گیرد؛

برپایی آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره حفظ تخصصی یک ساله جامعةالقرآن تهران و البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آیین افتتتاحیه نوزدهمین دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز، اول تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران و البرز، اول تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان در مقاطع سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
این مراسم ویژه بانوان که در شعبه رسالت بانوان بزرگسال از صبح امروز برپا خواهد شد و با سخنرانی عباس سلیمی، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه است. همچنین قرائت یکی از حفاظ دوره تخصصی، هم‌خوانی قرآن توسط قرآن‌آموزان شعبه، ارائه محفوظات و اجرای حفظ بین بانوان جوان و بزرگسال شعبه از دیگر بخش‌های آیین افتتاحیه این دوره از حفظ تخصصی است.
در ادامه این مراسم منیر روحی، مسئول شعبه رسالت بانوان بزرگسال به تشریح برخی از مفاد آیین‌نامه دوره تخصصی یکساله و همچنین سایر شرایط و ضوابط حضور به موقع بر کلاس‌ها و ... می‌پردازد. 
این دوره امسال با حضور 400 بانو و آقا در 10 شعبه تخصصی حفظ یکساله در استان تهران و البرز طی دو مرحله آزمایشی با بازه زمانی 73 روزه طی ایام تابستان و حفظ سه جزء از قرآن و برپایی چهار المپیاد عروج و مرحله اصلی از مهرماه برگزار می‌شود.
همچنین مشابه همین آیین افتتاحیه ویژه بانوان راه‌یافته به مرحله آزمایشی نوزدهمین دوره حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن الکریم استان البرز در این استان برپا می‌شود.
بلافاصله پس از برپایی آیین افتتاحیه این دوره رسما کار خود را آغاز می‌کند.
captcha