نامگذاری خیابانی در گیلان به نام شهدای رسانه
کد خبر: 3612440
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
جعفری خبر داد:

نامگذاری خیابانی در گیلان به نام شهدای رسانه

گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از نامگذاری خیابانی به نام شهدای رسانه در استان خبر داد و اظهار کرد: اولین کتاب شهدای رسانه گیلان چاپ و تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محسن جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان دیروز در نشست با خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان، با بیان اینکه 380 خبرنگار گیلانی عضو سازمان بسیج رسانه هستند، افزود:حدود نیمی از جامعه رسانه ای استان عضو سازمان بسیج رسانه می باشند.

وی از راه اندازی 18 کانون بسیج رسانه در 16 شهرستان و 2بخش استان خبر داد و گفت:جذب، سازماندهی و آموزش و تربیت و کمک به خبرنگار تراز انقلاب اسلامی مهمترین رویکرد این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان در بین 32 استان کشور رتبه نخست را کسب نمود، افزود: این افتخار ماحصل تلاش همه دوستان است و بدنبال این موفقیت میزبانی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع مبارزه به مفاسد اقتصادی به گیلان داده شد.

جعفری میرزا کوچک خان جنگلی صاحب روزنامه جنگل را اولین شهید رسانه استان دانست و گفت: شهید اسماعیل سیرت نیا شهید شاخص سال ۹۶ بسیج رسانه استان معرفی شده است که از شهدای مدافع حرم و معروف به علمدار جبهه اقتصاد مقاومتی بود.

وی از نامگذاری خیابانی به نام شهدای رسانه در استان خبر داد و اظهار کرد: اولین کتاب شهدای رسانه گیلان چاپ و تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزاری غرفه کلیپ دفاع مقدس به همراه جلوه‌های ویژه و تکنیک‌های رسانه‌ای بمدت 7 روز برگزاری کنگره شهدای گیلان، برگزاری طرح ضیافت اندیشه، برگزاری جشنواره بزرگ رسانه‌ای ابوذر برای نخستین بار در استان، برگزاری اردوی اقتصاد مقاومتی و ... را از جمله برنامه های برگزار شده این سازمان عنوان کرد.

جعفری با بیان اینکه نقد سازنده موجب پیشرفت و تعالی جامعه می شود، اضافه کرد: آستانه تحمل مسئولان پایین آمده است.

وی در پایان افزود: امروز بسیج رسانه به دور از هرگونه جناح و حزبی مرکز تجمع رسانه های استان است و خط قرمز این سازمان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

captcha