«ویلایی‌‌ها» را فیلمی متوسط دیدم
کد خبر: 3612474
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
محسن جاهد:

«ویلایی‌‌ها» را فیلمی متوسط دیدم

گروه هنر: یک تهیه‌کننده سینما گفت: به نظرم فیلم «ویلایی‌ها» با وجود داشتن داستانی نو و جذاب، کار متوسط بود که برای مدت‌ها در اذهان باقی نمی‌ماند.

محسن جاهد، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فیلم «ویلایی‌ها» این‌گونه اظهار نظر کرد: من این فیلم را در ایام جشنواره دیده‌ام و برای حرف زدن درباره آن نیاز دارم تا کار را یک بار دیگر ببینیم. این مطلب نیز برای یک اثر سینمایی ضعف محسوب می‌شود که بیننده آن، تنها بعد از 5 یا 6 ماه چیزی از فیلم به یاد نداشته باشد.

وی افزود: برای درک بهتر فیلم «آژانس شیشه‌ای» را مثال می‌زنم که سال‌هاست از ساخت آن می‌گذارد، اما اگر بخواهم درباره آن هم اکنون حرف بزنم، قادر هستم، چون فیلم به‌شدت قوی و تاثیرگذار است، اما فیلم‌هایی نظیر «ویلایی‌ها» تنها در زمانی که فیلم دیده می‌شود در ذهن هستند، ولی گذشت زمان آنها را به فراموشی می‌سپارد.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: البته نمی‌خواهم بگویم که «ویلایی‌ها» فیلم بدی است، اما شاید آن را بتوان یک اثر متوسط نامید که تا حدودی توانسته به جنگ نگاهی تازه و نو داشته باشد، اما ای کاش این موضوع بکر را کارگردانی با تجربه‌تر کارگردانی می‌کرد تا فیلم شکلی قدرتمندتر داشت، هرچند ممکن بود اگر فرد دیگر هم فیلم را می‌ساخت، اثر مربوطه کاری ضعیف‌تر از کار در می‌آمد.

جاهد در پایان تاکید کرد: به هر حال ساخت فیلم‌هایی چون «ویلایی‌ها» در سینمای ما ضروری است، چون جای خالی این گونه مفاهیم به‌شدت در تولیدات سینمایی احساس می‌شود. در این میان نباید از کاستی‌ها ترسید، چون در سایه تجربه است که می‌توان به کیفیت بهتر رسید.
captcha