پیام راهپیمایی روز قدس نابودی استکبار است
کد خبر: 3612495
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

پیام راهپیمایی روز قدس نابودی استکبار است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه پیام راهپیمایی روز قدس نابودی استکبار است، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران و تبریز امروز همچون سال‌های گذشته حضور پرشور و حداکثری داشتند و از مردم مظلوم منطقه حمایت کردند.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آذربایجان‌شرقی، با اشاره به حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: پیام راهپیمایان به‌ویژه مردم شهید پرور آذربایجان و به طور خاص مردم شهید پرور تبریز، اقتدار، عزت، عظمت، وحدت و انسجام مسلمانان است.  
وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس، حمایت از محرومین و مستضعفین عالم بوده و در حقیقت گامی برای عملیاتی کردن آرمان حضرت امام(ره) در راستای آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان است.  
وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس پیام بسیار محکمی دارد و حضور حداکثری مردم بر دهان استکبار جهانی و توطئه‌گران منطقه و حامیان گروه‌های تروریستی می‌کوبد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه مردم خواهان آزادی فلسطین هستند، ادامه داد: روز قدس نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.
وی سپس با تأکید بر اینکه پیام راهپیمایی روز قدس نابودی استکبار است، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران و تبریز امروز همچون سال‌های گذشته حضور پرشور و حداکثری داشتند و از مردم مظلوم منطقه حمایت کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه ایرانیان همواره ظلم‌ستیز بوده‌اند، گفت: آنچه مسلمانان را در گرم‌ترین شرایط آب و هوایی به‌صف عظیم آزادی خواهان می‌کشد، ذات عزت و آزادی‌خواهی و انزجار از ظلم به هم نوع است.
وی ادامه داد: در سال‌های بعد از انقلاب جمهوری اسلامی، ایران یکی از مدافعان ملت‌های مسلمان تحت سلطه استکبار بوده است.
حجت‌الاسلام تقی زاده اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنیا ثابت کرد که از هیچ تلاشی برای دفاع از مردم مظلوم و بی‌گناه غزه دریغ نخواهد کرد و این شرکت در تظاهرات را حداقل حمایت خود می‌داند.
captcha