حضور مردم در صحنه های انقلاب عامل اقتدار و عزت نظام است
کد خبر: 3612580
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

حضور مردم در صحنه های انقلاب عامل اقتدار و عزت نظام است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده انتظامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، حضور مردم در صحنه های انقلاب را عامل اقتدار و عزت نظام و نیروهای مسلح دانست.

سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ، اظهار کرد: تامین امنیت یکی از مولفه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است و در هر کشوری اگر امنیتی نباشد، فعالیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی نمی تواند شکل بگیرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگان و جانبازان، از امنیت پایداری در نظام جمهوری اسلامی ایران برخورداریم و حوادث چند هفته گذشته و ترقه بازی دشمن، هیچگاه امنیت ما را خدشه دار نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: دیدیم بعد از آن حمله تروریستی و فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما به دشمن سیلی می زنیم، سپاه قهرمان به نمایندگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکمی بر دهان تروریست ها زد و آن ها را سرجایشان نشاند.
سردار مظاهری اضافه کرد: پیام ملت ایران، حمایت از نیروهای مسلح و حضور همیشه در صحنه است و این حمایت همیشگی مردم و حضورشان در صحنه های مختلف انقلاب، به نیروهای مسلح کمک می کند که هر روز بر اقتدار نظامی کشور بیافزاید.
captcha