مؤسسه قرآنی «سروش مشکات» افتتاح می‌شود/ آغاز کلاس‌ها از 10 تیر
کد خبر: 3612727
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
با حضور حسینعلی شریف؛

مؤسسه قرآنی «سروش مشکات» افتتاح می‌شود/ آغاز کلاس‌ها از 10 تیر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پس از افتتاح موسسه سروش مشکات به تاریخ پنجم تیرماه، فعالیت‌ کلاس‌های این مؤسسه از 10 تیرماه آغاز می‌شود.

سروش مشکات
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، موسسه قرآنی سروش مشکات برای تعطیلات تابستان اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم کرده است. بر همین اساس، ثبت نام برای حضور در این دوره‌ها که شامل رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی و تفسیر و مفاهیم قرآن کریم است از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا هشتم همین ماه ادامه دارد.
همچنین شروع این دوره که برای همه رده‌های سنی در نظر گرفته شده است از روز دهم تیرماه است و اولویت حضور با افرادی که زودتر ثبت نام کنند، خواهد بود. در پایان این دوره، گواهینامه معتبر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطاء خواهد شد.
برای ثبت نام در این دوره‌ها که محل برگزاری آن در تهرانپارس، بلوار شاهد، خیابان 208 شرقی خواهد بود، شماره تلفن‌های 77781371 و 77329457 در نظر گرفته شده است.
این موسسه، جزء اولین موسساتی است که از هیئت رسیدگی به امور موسسات که زیر نظر وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی است، مجوز دریافت کرده است. سروش ابوالفتحی، موسس، حسن اشرفی، معاون آموزش بخش آقایان، فایقه فتحی، معاون آموزش بانوان و حسینعلی شریف، مؤذن و پیشکسوت قرآنی و زهراسادات حسینی، از مشاوران ارشد این موسسه هستند.
این موسسه روز دوشنبه پنجم تیرماه طی مراسمی با حضور حسینعلی شریف و اعضای جلسه هفتگی ایشان رسماً افتتاح خواهد شد.

captcha