حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی
کد خبر: 3612732
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
آرین‌منش عنوان کرد:

حواشی ناپسند راهپیمایی روز قدس، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی

گروه سیاسی: دبیر حزب موتلفه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش اراده ملی در مقابله با صهیونیسم و همه جریانات ضدبشری بود، گفت: متأسفانه برخی حواشی ناپسند و سردادن شعار علیه رئیس جمهور، زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی بود.

محمدجواد آرین‌منش، دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی نماد وحدت، هوشیاری و حضور مستمر مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی بود. این حضور نشان داد که آرمان فلسطین برای ملت ایران همچنان در اولویت است و هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد نه تنها این حمایت و پشتیبانی کمرنگ نشده بلکه مردم با هوشمندی و شکوه بیشتری این یادگار گرانسنگ امام(ره) را ارج می‌نهند و راه امام(ره) که همان راه ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است را ادامه می‌دهند.

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس؛ نماد اراده ملی در مقابله با استبکار و صهیونیسم


وی اظهار کرد: حضور همه نسل‌های انقلاب، به ویژه نسل جوان، در هوای گرم و با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس از اراده ملی در برابر استکبار جهانی، تروریسم، صهیونیسم و همه عواملی حکایت دارد که با انسان و انسانیت سر ستیز دارند و از این طریق فریاد خود را بر سرکودک‌کشان و اشغالگران کشیدند.

حواشی راهپیمایی زخمی بر پیکر وحدت ملی بود

آرین‌منش درباره برخی حواشی ایجادشده در راهپیمایی روز گذشته و سر دادن برخی شعارها علیه رئیس‌جمهور کشورمان گفت: این اتفاقات ناپسند زخمی بر پیکر زیبای وحدت ملی بود. برداشت نادرستی که برخی افراد از عبارت «آتش به اختیار» رهبری می‌کنند و خودسری، هنجارشکنی و حرمت‌شکنی را به نام انقلابی‌گری ترویج می‌کنند متاسفانه مسئله اصلی که  حضور مردم در راهپیمایی و ضدیت با صهیونیسم بود را تا حدی تحت‌الشعاع قرار داد و به این حضور باشکوه آسیب زد.

دبیر حزب موتلفه در خراسان رضوی عنوان کرد: قیاس کردن رئیس جمهور منتخب مردم که حدود 24 میلیون رأی آورده است با فردی همچون بنی صدر، در حقیقت اهانت به مردمی است که به فرد منتخب رأی دادند و با حضور خود نظام را تقویت کردند.

باید یک‌بار برای همیشه جلوی این خودسری‌ها گرفته شود


وی یادآور شد: لازم است دستگاه‌های مسئول به این قضیه ورود کرده و بدون چشم‌پوشی با هرکس که با هر شعاری، چه به نام انقلابی‌گری و چه به نام ضدانقلابی‌گری، این اقدامات را انجام داده برخورد قاطع و قانونی را انجام دهند.

آرین‌منش تأکید کرد: لازم است بالاخره یکبار و یک‌جا جلوی این خودسری‌ها گرفته شود و الا اگر قرار باشد هر کسی و گروهی به صورت خودسرانه هرچه به نظرش می‌رسد را عملی کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و حرمت قانون در کشور زیر سؤال می‌رود. عدم برخورد با این خودسری‌ها موجب توسعه و ترویج این حرکات و عادی‌سازی این رویه‌ها خواهد شد و تبعات نامطلوبی برای فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: به عقیده من بزرگان، مراجع و علمای دینی همانگونه که در برخی قضایای دیگر اعلام موضع می‌کنند و بیانیه می‌دهند لازم است در این باره نیز اعلام موضع کنند و از سوی دیگر جریانات انقلابی هم باید مواضع خود را با صراحت درباره این هنجارشکنی‌ها بیان کرده و مانع انتساب این افراد به جریان انقلابی شوند.
captcha