تجلیل از خادمان قرآنی شهربابک
کد خبر: 3612785
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

تجلیل از خادمان قرآنی شهربابک

گروه فعالیت‌های قرآنی: در همایشی که به‌همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهربابک و مساعدت روابط عمومی مس منطقه کرمان برگزار شد از خادمان قرانی شهربابک تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی اصغر انصاری، امام جمعه شهربابک در این مراسم ضمن اشاره به آیات و احادیث درباره اهمیت و آثار و برکات قرآن، نقش هدایتگر این کتاب آسمانی را یادآور شد.
وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری افزود: آتش به اختیار صرفأ در امور فرهنگی است و زمانی است که ارتباط با فرماندهی فرهنگی کم شده و اولویت‌ها به سوی دیگر می‌رود ما آتش به اختیاریم که با وحدت و همکاری مسئولان و همشهریان بتوانیم کارهای ارزشمندی در راستای ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت برداریم.
علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و مسئول امور قرآنی در مجمع نمایندگان استان کرمان نیز با اشاره به تأثیر قرآن بر جامعه گفت: فردی که بر محور قرآن می‌گردد مشکلات و مسائل جامعه غیر قرآنی را ندارد و امیدوارتر به دنیا و آخرت است.
اسدی در ادامه  خبر از پیگیری دریافت بودجه ویژه برنامه‌های قرآن شهرستان شهربابک از طریق فراکسیون قرآن و عترت مجلس داد.
یادآور می‌شود، در این همایش با اهداء لوح تقدیر از قاریان برگزیده، حافظان ممتاز، واقفین و اساتید قرآنی شهرستان شهربابک تجلیل شد.
منبع: شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهربابک
captcha