قاری ایرانی روز قدس در میسور هند + صوت و عکس
کد خبر: 3612842
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

قاری ایرانی روز قدس در میسور هند + صوت و عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: در ادامه سفر تبلیغی جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بین‌المللی قرآن به کشور هندوستان و شهر میسور(سومین شهر بزرگ ایالت کارناتاکا در هند)، اولین جشنواره بین‌المللی قرآنی دانشجویان شبه قاره هند، در روز قدس در محل انجمن اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، در ادامه سفر تبلیغی جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بین‌المللی قرآن به کشور هندوستان اولین جشنواره بین‌المللی قرآنی دانشجویان شبه قاره هند، برگزار شد. در ابتدای این مراسم جهانبخش فرجی به تلاوت آیات 1 تا 3 سوره مبارکه اسراء و سوره مبارکه کوثر پرداخت و پس از آن به خواست حاضران در مراسم در مورد این روز بزرگ و مظلومیت مردم مسلمان فلسطین نکاتی را بیان کرد.
در بعد از ظهر روز گذشته نیز اختتامیه مرحله مقدماتی اولین جشنواره بین‌المللی قرآن دانشجویان هند در انجمن اسلامی شهر میسور برگزار شد و فرجی در ابتدای این مراسم به تلاوت سوره‌های مبارکه ضحی و کوثر پرداخت. این مراسم با اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره خاتمه یافت.
یادآور می‌شود که در نخستین جشنواره بین‌المللی قرآنی دانشجویان شبه قاره هند به 10 نفر برگزیده از میان تمامیه شرکت‌کنندگان اعم از ایرانی و خارجی، جوایز و به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در اولین جشنواره بین‌المللی قرآن اهدا شد.
در ادامه تصاویری از مراسم روز قدس، نماز جمعه و نخستین جشنواره بین‌المللی قرآن با حضور جهانبخش فرجی را مشاهده می‌کنید و سخنان و تلاوت‌های فرجی را در این روز می‌شنوید.

تلاوت جهانبخش فرجی از آیات 1 تا 3 سوره مبارکه اسراء و سوره مبارکه کوثر در مراسم روز قدس
کد
دریافت

سخنان جهانبخش فرجی در روز قدس
کد
دریافت

تلاوت جهانبخش فرجی در اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی قرآن دانشجویان هند
کد
captcha