پيام قدردانی استاندار یزد از حضور مردم در راهپيمايی «روز قدس»
کد خبر: 3612999
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

پيام قدردانی استاندار یزد از حضور مردم در راهپيمايی «روز قدس»

گروه سیاسی: استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه مردم دارالعباده استان یزد در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه مردم دارالعباده استان یزد در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.
وی در این پیام خطاب به مردم استان یزد آورده است: چه زيباست در ماه خدا، ماه خودسازي و تهذيب نفس براي وصول به قرب خدا و در حاليكه نفس ها تسبيح است و لحظه ها جويبار جاری احسان و رحمت و مغفرت كردگار است خيل مردم روزه دار و مخلص چون سيلی خروشنده در خيابان های گرم و داغ شهر بر عليه صهيونيسم اشغالگر و استكبار خونخوار و ستمگر جهاني فرياد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رايحه همدردی و همنوايی با مستضعفين گرفتار و مظلوم عالم بويژه مسلمانان فلسطين معطر سازند. امروز آنچه كه بر تسليحات مدرن جهانخواران اثر مي كند و روند آينده جهان را بهم مي زند و پايه هاي حكومت واحد جهاني را بنيان مي نهد عشق و اخلاص و فرياد مردمي است كه بخدا توكل كرده اند و جز او را موثر نمي دانند و به فرمان امام و ولايت پاي در ميدان مي نهند و همدلي، همزباني و همدردي با مسلمين عالم را رقم مي زنند. روز قدس، روز اتحاد جبهه خدا پرستان براي مبارزه با استكبار و ستمگري است. مستكبريني كه چراغ حق و حقيقت را خاموش مي خواهند و اين آرزوئيست كه هيچگاه محقق نخواهد شد.
 اينجانب حضور باشكوه و گسترده شما مردم مؤمن و بزرگوار استان دارالعباده را در حماسه روز قدس ارج مينهم و اميدوارم طاعات و عبادات همه شما مقبول خداي منان و روزگارتان قرين عزت و عافيت باشد.
captcha