بهترین برنامه‎های قرآنی سیما از شبکه قم پخش شد
کد خبر: 3613097
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیر‌کل صدا و سیمای قم:

بهترین برنامه‎های قرآنی سیما از شبکه قم پخش شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان قم از فعالیت گسترده فعالان رسانه ملی در قم برای بهترین پوشش رسانه‎ای قرآنی کشور در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر شب گذشته در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، گفت: به منظور انعکاس برنامه‌های حرم مطهر از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی استفاده شده است.
وی افزود:خوشبختانه سفره وسیع قرآنی در رسانه ملی در این ماه پهن شد و از شبکه های مختلف فعالیت‎های قرآنی استان به ویژه حرم مطهر منعکس شد.
مدیر صداوسیمای مرکز قم بیان کرد: بی‌نقص‌ترین برنامه‌های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان از شبکه قم به نمایش درآمد؛ مجموعه‌های مختلف صدا و سیمای استان قم تلاش کرده‌اند تا بتوانند برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به شیوه مطلوبی انعکاس دهند.
وی از فعالیت دو هزار و ۱۵۰ نفر ساعت برای برنامه‌های قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبرداد و گفت: اساتید قرآنی توانمندی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) فعالیت دارند و  حضور این افراد موجب شده است تا از نظر کیفی در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر با مشکل خاصی مواجه نباشیم.
لطفی نیاسر با بیان اینکه مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در اجرای برنامه صدا و سیما در حرم مطهر مشارکت مطلوبی داشته‌اند، عنوان کرد: امیدواریم با تکیه بر تجربه‌های موفق امسال در سال‌های آینده نیز بتوانیم برنامه‌ها را به شیوه مطلوب‌تری دنبال کنیم.
captcha