از حضور قرآن‎آموزان در نماز عید فطر تا اختتامیه برنامه‌های جامعة‌القرآن
کد خبر: 3613569
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

از حضور قرآن‎آموزان در نماز عید فطر تا اختتامیه برنامه‌های جامعة‌القرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: انتخاب مؤسسه جامعةالقرآن به‌عنوان مؤسسه برتر در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن و جشن فارغ‌التحفیظی حفاظ تخصصی دوره دوساله از جمله برنامه‌های مهم این مؤسسه در ایام ماه مبارک رمضان بود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برنامه‌های این مؤسسه در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین اتفاقات ماه مبارک رمضان برای این مؤسسه انتخاب جامعة‌القرآن به عنوان به‌عنوان مؤسسه برتر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود.
روحی در ادامه افزود: برپایی جشن فارغ‌التحفیظی حفاظ تخصصی دوره دوساله خواهران شعبه رسالت و تقدیر و تشکر توسط معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای این برنامه، اجرای محافل مختلف انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در مراکز و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، مساجد و حسینیه‌ها از جمله محفل حسینیه حضرت علی اکبر(ع) توسط پیشکسوت خیر قرآنی جناب آقای حمیدرضا شاه‌حسينی از دیگر برنامه‎های این مؤسسه در ایام ماه رمضان بود.
از حضور قرآن‎آموزان در نماز عید فطر تا اختتامیه برنامه‌های جامعة‌القرآن
مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز اظهار کرد: ضبط و پخش در برنامه رادیو قرآن و شبکه قرآن و معارف سیما با حضور مدیرکل مؤسسه حجت‌الاسلام والمسلمین سيدمحمد‌مهدی طباطبايی و نابغه قرآنی کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین طباطبایی، حفاظ و قراء بین‌المللی خاورمیانه از جمله برنامه های این مؤسسه بود که می‌توان به آن اشاره کرد.
روحی در ادامه با اشاره به اینکه اختتامیه تمامی برنامه‌های ماه رمضان این مؤسسه امروز بعد از فرضیه نماز عید فطر با حضور قرآن‌آموزان برگزار شد، بیان کرد: ضبط و اجرای مصاحبه و گفت‌وگوهای مستقیم در پخش خبری و برنامه‌های شبکه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های جهانی توسط حفاظ و قراء خردسال و بزرگسال مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) از دیگر برنامه‌هایی بود که این مؤسسه در ایام ماه رمضان برگزار کرد.
از حضور قرآن‎آموزان در نماز عید فطر تا اختتامیه برنامه‌های جامعة‌القرآن
وی به دیگر برنامه‌های این مؤسسه در ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: شرکت در مسابقات و برنامه‌های شبکه رادیو قرآن ۱۴۵۱، مسابقه در رشته‌های حفظ، تلاوت، مفاهیم سوره مبارک ملک و واقعه و باقی برنامه‌های شبکه سیما، انجام ضیافت مبارک افطاری، شام وجشن سحرخیزان روزه اولی‌ها و اهداء جوایز با حضور قرآن‌آموزان خردسال و بزرگسال رشته‌های حفظ آیات موضوعی به روش اشاره، روخوانی، تجوید، تفسیر، حفظ و باقی رشته‌های قرآنی، به همراه خانواده‌ آنها در بیشترین شعب مؤسسه جامعة القرآن کریم و اهل البیت(ع) از مابقی برنامه‌های این مؤسسه در این ایام بود.
حضور قرآن‌آموزان خردسال و بزرگسال مؤسسه در مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، بهره‌مند شدن از ایام عزاداری و احیای شبهای مبارک قدر و اجرای کار حفظ توسط حفاظ کل، شرکت در مساجد و نمازهای جماعت ماه مبارک رمضان، به ویژه حضور در حسینیه امام خمینی رحمة الله علیه به امامت حضرت امام خامنه‎ای(دامة برکاته) از دیگر برنامه‌های این مؤسسه بود.
مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز در ادامه بیان کرد: کسب رتبه پنجم مسابقات الجزایر توسط محمدعلی اسلامی، از قرآن‌آموزان موسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت علیهم السلام استان تهران از افتخارات این مؤسسه است.
از حضور قرآن‎آموزان در نماز عید فطر تا اختتامیه برنامه‌های جامعة‌القرآن
 روحی با اشاره به حجم بالای کاری این مؤسسه در ایام ماه رمضان اظهار کرد: شرکت در انجام فرائض الهی و راهپیمایی عظیم روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، افتتاح نوزدهمین طرح تخصصی حفظ کل قرآن کریم دوره یکساله با حضور حدود 400 نفراز خواهران و برادران استان تهران و البرز وحضور پیشکسوت قرآنی حاج عباس سلیمی در شعبه خواهران رسالت، فعالیت در مرکز رسانه‌ای فناوری اطلاعات امام رضا(ع) از دیگر اتفاقات خوب این مؤسسه در ایام ماه رمضان بود.
یادآرو می‎شود، امروز، 5 تیرماه همزمان با عید سعید فطر قرآن آموزان مؤسسه جامعة القرآن در کنار دیگر اقشار جامعه نماز این روز مبارک را ادا کردند.

captcha