تجلیل از 1540 خانواده شهدا و ایثارگران یزدی در «طرح رمضان»
کد خبر: 3613598
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

تجلیل از 1540 خانواده شهدا و ایثارگران یزدی در «طرح رمضان»

گروه فرهنگی: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در راستای اجرای «طرح رمضان» از یک هزار و 540 خانواده شهدا و ایثارگران گرانقدر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سید محمدعلی صدرالساداتی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: طرح رمضان با هدف تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در استان یزد اجرا شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: در این طرح مدیرکل، معاونان و کارکنان بنیاد به همراه ائمه جماعات با حضور در منازل خانواده های شهدا و ایثارگران از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.
صدرالساداتی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند و ما وظیفه داریم در راستای ارج نهادن به ایثارگری این عزیزان از هیچ خدمتی مضایقه نکنیم.
وی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا علاوه بر اینکه موجب رضایتمندی آنان از خادمان خود می شود، در بین همکاران نیز تجدید روحیه برای خدمت بهتر را در پی خواهد داشت.
صدرالساداتی گفت: همراهی و همدلی مسئولان استان در اجرای برنامه های مختلف بنیاد به ویژه در برنامه دیدار با خانواده ها باعث دلگرمی و قوت قلب خادمان شهدا و ایثارگران دارالعباده است که جا دارد از مشارکت مدیران استان صمیمانه قدردانی کرد.
معاون تعاون یزد با اشاره به لزوم سرکشی مستمر از جامعه ایثارگری به ویژه والدین شهدا و جانبازان که به دلیل کهولت سن و افزایش عوارض ناشی از جراحتهای مختلف با مشکلات بیشتری دست به گریبان هستند گفت: در راستای اجرای طرح رمضان از 1540 خانواده شهدا و ایثارگران گرانقدر تجلیل شد.

captcha