استفاده از ظرفیت‌ها و افزایش بهره‌وری دو عنصر تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3616039
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
سلطانی فرد:

استفاده از ظرفیت‌ها و افزایش بهره‌وری دو عنصر تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی: وزیر ورزش و جوانان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور و افزایش بهره‌وری از منابع مختلف دو عنصر تحقق اقصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مسعود سلطانی فرد، وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری استان مرکزی که امروز، پنجشنبه 15 تیرماه در سالن پیامبر اعظم برگزار شد گفت: دهیاری‌ها خط مقدم خدمات رسانی به مردم هستند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تبیین نقشه راه اقتصاد مقاومتی در سال 92 توسط رهبری گفت: دولت همپای ایشان با تشکیل دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تمام عزم خود را جزم کرد تا اقتصاد مقاومتی در تمام بخش‌های کشور محقق شود.
سلطانی فرد تصریح کرد: کشور ما در تمام عرصه‌ها از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، فناوری‌های نوین، IT و... دارای زیرساخت‌های بسیار قوی است ولی در سال‌های گذشته به دلیل تحریم‌های غیرقانونی کشورهای استکباری نمی‌توانستیم از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم. 
وی در ادامه گفت: علاوه بر تحریم‌ها، تهدیدات نظامی نیز متوجه ما بود پس از توافقات هسته‌ای توانستیم از حق مسلم خود که دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای بود دفاع کنیم و علاوه بر آن تحریم‌ها را لغو کنیم. همین عامل باعث شد اقتصاد ما از رکود خارج شود و رونق بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: اقتصاد مقاومتی در دو جمله خلاصه می‌شود که در وهله اول بتوانیم از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای مقابله با تهاجمات، نوسانات و مشکلات داخلی و خارجی بهره ببریم و در وهله بعد میزان بهره‌وری خود را از منابع مختلف افزایش دهیم.
سلطانی فرد در پایان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که عزم و همدلی بین مردم با مسئولین، مسئولین با مسیولین و کلیه قوا بوجود آید.
captcha