دوری از خدا و گرفتار شدن در شهوات موجب نابودی کانون خانواده‌ می‌شود
کد خبر: 3616335
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
حجت‌الاسلام قیاسی:

دوری از خدا و گرفتار شدن در شهوات موجب نابودی کانون خانواده‌ می‌شود

گروه فرهنگی: امام جمعه بیله‌سوار گفت: دشمن با ابزارهای غفلت و شهوت می‌خواهد مظاهر دینی نباشد، زیرا که دوری از خدا و گرفتار شدن در شهوات موجب نابودی کانون خانواده‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام قیاسی امام جمعه شهر بیله‌سوار در خطبه‌های روز گذشته 16 تیرماه نمازجمعه این شهر مرزی، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: زمانی انسان به تقوای الهی خواهد رسید که به واجبات خود از جمله پرداخت زکات عمل نماید.
وی با تاکید بر پرداخت زکات گفت: خداوند در روز قیامت مال و پولی که زکاتش پرداخت نشده را تبدیل به اژدهای آتشین کرده و آنها را دور گردن فردی که زکات نمی‌دهد آویزان خواهد کرد.
امام جمعه بیله‌سوار به تشریح بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قوه قضائیه پرداخت و عنوان کرد: همه قوا و مسئولان موظف هستند از برنامه‌ها و اقدامات قوه قضائیه حمایت کنند.
حجت الاسلام قیاسی به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب جزو واجبات دینی است که همچون نماز و روزه بر مسلمانان واجب است.
وی با طرح سوال‌هایی از جمله اینکه چرا غرب با حجاب مخالف است،گفت: بنای تمدن غرب بر پایه دو عامل غفلت و شهوت بنا شده است و از این دو عامل برای حفظ حکومت و قدرت خود بر جوامع مورد نظر استفاده می‌کنند.
وی گفت: دشمن با ابزارهای یاد شده می‌خواهد مظاهر دینی نباشد، زیرا که دوری از خدا و گرفتار شدن در شهوات موجب نابودی کانون خانواده‌ها خواهد شد.
امام جمعه بیله‌سوار اظهار کرد: غربی‌ها، زنان را به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ کالا و محصولات استفاده می‌کنند و به این خاطر دلیل اصلی مخالفت آنها با حجاب  نیزهمین نفع اقتصادی جوامع غربی از بی‌حجابی است.
وی گفت: زنان و دختران باید بدانند حجاب سنگر بزرگ است که در مقابل حمله‌های شیطان به عنوان دژی مستحکم عمل می‌کند.
امام جمعه بیله‌سوار به یک مطالبه در این خصوص نیز تاکید کرد و گفت: وزیر کشور باید توضیح دهد که چرا طرح عفاف و حجاب که در سال 84 تصویب شد همچنان اجرایی نمی‌شود؟
وی گفت: پاشنه اشیل و نقطه ضعف مسلمانان حجاب است و لذا خانواده‌ها باید مراقبت بیشتری از فرزندان و دختران خود داشته باشند.
خطیب نماز جمعه بیله‌سوار عنوان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در دفاع از این واجب الهی هفته آینده راهپیمایی گسترده  نیز در سطح شهر برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگاه دیپلماسی کشور خواست نسبت به تحرکات منافقان که اخیرا  در کشور فرانسه دست به اقدامات منافقانه زده بودند پاسخ قاطعی ارائه دهد.
امام جمعه بیله‌سوار در پایان با بیان اینکه طی روزهای اخیر به علت گرما مصرف برق و آب در کشور زیاد شده است گفت: شهروندان در مصرف آب و برق به ویژه زمان پیک مصرف صرفه‌جویی لازم را به‌عمل آورند.
captcha