کسب رتبه نخست استانی نقده در کمک به بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3616885
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

کسب رتبه نخست استانی نقده در کمک به بازسازی عتبات عالیات

گروه معارف: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نقده گفت: این شهرستان با همت خیرین و مسئولان رتبه نخست سه ماه اول سال جاری آذربایجان غربی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد.

رسول صیامی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نقده در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 500 میلیون ریال وجه نقد و 100 میلیون ریال طلا و جواهرات  توسط خیرین نقده برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است.
وی تصریح کرد: مردم استان و نقده، به ائمه اطهار و معصومین (ع) علاقه و محبت زیادی دارند و آذربایجان غربی همواره مهد پرورش و تربیت علما، بزرگان، مراجع و مجتهدان عالی قدر بوده است.
وی با اشاره به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات نقده عنوان کرد: ارتباط و تعامل ستاد بازسازی عتبات نقده با سایر ادارات و ارگان ها به صورت مستمر ادامه دارد و در اکثر روستاها و مساجد و پادگان های نقده رابط بین ستاد بازسازی و مردم تعیین شده است.
صیامی با اشاره به شروع دیر هنگام استان در جمع آوری نذورات مردمی افزود: متاسفانه آذربایجان غربی به بحث بازسازی عتبات عالیات ورود دیر هنگام داشت و باید با همت مسئولان و رسانه ها و مردم این عقب افتادگی هرچه زود تر جبران شود.
وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نقده آماده دریافت کمک های خیرین بوده و تمام اصناف و مردم می تواند با توجه به وسع مالی خود، در بحث بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند.
captcha