حجاب متعلق به تمام ادیان است
کد خبر: 3617160
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

حجاب متعلق به تمام ادیان است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس مؤسسه غدیرشناسی کشور با بیان اینکه حجاب تنها متعلق به اسلام نیست، اظهار کرد: حجاب به همه ادیان تعلق دارد؛ لذا نسخه‌ای که دشمنان انسانیت برای ما پیچیده‌اند از بین بردن حجاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت الله سعید شاه آبادی، صبح امروز در همایش عفاف و حجاب شهرستان پارسیان گفت: حجاب و عفاف با اراده انسان تحقق پیدا می کند واینکه صدها کمپین چهارشنبه های بدون حجاب هم راه اندازی شود با فطرت بانوان سازگاری ندارد.

شاه آبادی با بیان اینکه حجاب تنها متعلق به اسلام نیست، اظهار کرد:حجاب به همه ادیان تعلق دارد لذا نسخه ای که دشمنان انسانیت برای ما پیچیده اند از بین بردن حجاب است.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی هدف دشمن از ایجاد دهها وصدها شبکه تلویزیونی ماهواره ای جلوه دادن بی حیایی و بی عفتی دانست و ادامه داد:دشمن برای از بین بردن حیا وبی عفتی مردم ما خواب ها دیده و هر کاری که بتواند انجام می دهد.

وی به فراگیر شدن ماهواره و شبکه های آن اشاره کرد وافزود:یک روز از آمدن ماهواره چنین تعبیر می شد که دشمن بر پشت خانه هایمان آمده ولی امروز با وجود انواع گوشی ها وتبلت ها در دست کودکان و جوانان باید گفت که دشمن در دستان فرزندان ماست و باید هوشیار بود.

شاه آبادی با بیان اینکه دشمنان این نظام اگر می توانستند به ایران حمله کنند هیچ دریغ نمی کردند، گفت:دشمن با تهدید ایران اسلامی به گزینه های روی میز هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد واز این به بعد هم نخواهد توانست وما روز به روز قدرتمند تر از قبل می شویم.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی افزود:به برکت انقلاب اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا دنیا را فراگرفته است و ایران اسلامی همه حیثیت وآبروی استکبار را به باد داده ودشمن برای اینکه این فریاد را در ریشه خفه کند دست به هر اقدام وتهدیدی می زند.

وی حمله فرهنگی واعتقادی را مهم ترین حمله از سوی دشمنان این نظام دانست و تصریح کرد: دشمن در مسئله فرهنگی سنگر به سنگر و خاکریز به خاکریز پیش می آید و ما تلفات می دهیم لذا تا زمانی که دشمن فرهنگ،اعتقاد وباورهای ما را مورد حمله قرار دهد فکر گزینه نظامی را در سر نخواهد پروراند وباید کشته های این جنگ را دریابیم.

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان نیز در این همایش با اشاره به تصویب امربه معروف ونهی از منکر از سوی مجلس شورای اسلامی گفت:دولت اگر این قانون را ابلاغ می نمود وهمه را موظف به انجام می کرد امروز وضع فرهنگ ما بهتر از این بود.

میرزایی اظهار کرد:دشمن،دشمن است و آمریکا در راه خودش نیز به حق و جد ایستاده تا از طریق اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی تأثیر خود را برملت ایران اسلامی می گذارد.

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه حجاب باید در مرحله اول در خانواده سامان یافته و سپس وارد اجتماع شود خاطرنشان کرد: خانواده اصلی ترین نقش را در تعلیم حجاب به فرزندان دارد و بعد از آن مراکز علمی عمده ترین نقش را ایفا می کنند.

captcha